Klantenservice

Hoe kunnen we u helpen? Neem contact met ons op.

Showroom

Wilt u graag eerst het product zien voordat u een aankoop doet?

Onze showroom:
Alloutdoor exclusieve tuinmeubelen
Bestseweg 33
5688 NP Oirschot

Voor de openingstijden:
www.alloutdoor.nl/contact

Garantie

Het kan voorkomen dat er na enige tijd een mankement aan het product optreedt. Laat dit ons weten via de mail: info@alloutdoor.nl. Wilt u dan in de mail uw ordernummer vermelden, het artikel en natuurlijk de omschrijving van de aard van het mankement. Als het mogelijk is, graag foto’s meesturen. U krijgt zo snel mogelijk een bevestiging dat wij uw mail ontvangen hebben.

Een inhoudelijke reactie ontvangt u binnen 2 werkdagen.

De producten die wij verkopen hebben meerdere vormen van garantie. Er is sprake van een fabrieksgarantie en een wettelijke garantie. De fabrieksgarantie bedraagt minimaal een jaar.

Als u een product koopt, heeft u altijd recht op de wettelijke garantie, recht op een deugdelijk product. Als bewezen kan worden dat een product niet beantwoordt aan de te verwachten eisen, krijgt u de reparatie en/of de onderdelen vergoed, een nieuw product of krijgt u de betaling geretourneerd.

Het spreekt voor zich dat wanneer u zelf de oorzaak bent van het mankement; deze rechten vervallen. Dat geldt ook voor het, na jarenlang gebruik, normale slijtageproces.

Klachten

Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van onze producten, de service die wij onze klanten bieden, alsook de gehele dienstverlening. Desondanks kan het voorkomen dat u een klacht heeft over het product, de verzending of anders.

Voor alle klachten geldt dat wij dit graag van u vernemen via de e-mail. Wilt u in de mail uw ordernummer vermelden, het artikel en natuurlijk de omschrijving van de aard van uw klacht. Als het mogelijk is, graag foto’s meesturen waarop de klacht is gebaseerd. Als de klacht de verzending betreft, vragen wij u ons dit zo snel mogelijk te melden, zodat wij gerichte actie kunnen ondernemen. U krijgt zo snel mogelijk een bevestiging dat wij uw mail ontvangen hebben.

Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie.

Bestellen via onze webshop:

Zoeken en uitkiezen
Zoek (indien relevant) de gewenste opties bij het product en klik op de knop ‘In winkelmand’. U kunt hierna afrekenen of verder winkelen. Het product blijft bewaard in uw winkelmand.

Betalen
U kunt er zelf voor kiezen om een account aan te maken of af te rekenen als gast. Met een account heeft u als voordeel dat u bij een volgende bestelling uw gegevens niet meer hoeft in te vullen. Wij gaan uitermate zorgvuldig -volgens de AVG-wetgeving- met uw gegevens om.

U kiest voor de gewenste leveringsmethode en de manier waarop u wilt betalen. Controleer vervolgens of alle gegevens van uw bestelling kloppen voordat u op ‘Bestelling plaatsen’ klikt.

Lukt het niet?
Dan kunt u ons altijd bellen (0499 570 147) of mailen (info@alloutdoor.nl). De telefoon kunnen wij door drukte niet altijd direct opnemen, maar laat dan een boodschap achter.